Una vegada avaluada la PAC 1 per part de la tutora, M.Àngels; m'ha fet veure que hi ha algunes errades. Em proposo a fer els canvis pertinents; així doncs, marcaré en vermell el que s'hauria de suprimir i escric en cursiva el que penso que estaria correcte. Els canvis els trobem en l                                        les  Fases 2, 3 i 4. 
| 
FASE 1 :        Disseny del projecte i   coneixença del gabinet. 
                              DATA: març                                              HORES:  10  | 
| 
Objectius:    
Ø        Conèixer el director del centre, el tutor extern. 
Ø        Definir els objectius,  treball, horari i alumnes a realitzar en les meves pràctiques. 
Ø        Conèixer el centre, la seva metodologia i els seus   professionals.  
Ø        Fer les pràctiques amb una actitud oberta i sense   perjudicis. 
Destinataris/àries: Tutor   extern i altres professionals del centre i alumna en pràctiques. | 
| 
ACTIVITATS I CONTINGUTS | 
| 
1.                    Entrevista amb el tutor extern per   contrastar el preprojecte amb la         demanda real i col·laboració en la realització del preprojecte. 
2.                    Definició compartida de l’àmbit en el   qual s’intervindrà i dels objectius que es volen aconseguir. 
3.                    Disseny i temporització del projecte. 
4.                    Observar diferents sessions amb tots   els professionals del centre. 
5.-        Recerca   documental i bibliogràfica. | 
| 
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES | 
| 
1.          Entrevista amb el tutor extern.  
2.          Elaboració d’un disseny de treball. 
3.          Assistir a les   sessions dels altres professionals que treballen en el centre.     
4.     Recollida d’informació del   funcionament, documentació específica del centre, recerca bibliogràfica. 
5.          Diàleg amb els professionals.  | 
| 
INDICADORS D’AVALUACIÓ | 
| 
1.                    Reunió amb el tutor extern. 
2.                    Recopilació d’informació,   bibliografia i documentació interessant per al meu pràcticum. 
3.                    Elaboració del esquema del pla de   treball. 
4.                    Tenir il·lusió per començar les   pràctiques i mostrar interès tant pels professionals com per mi. | 
| 
FASE 2 :              Seguiment, observació  i intervenció amb els alumnes, familiars i   mestres junt amb els psicopedagogs i psicomotricista. 
               DATA:    març, abril, maig                                 HORES: 50 | 
| 
Objectius: 
Ø      Conèixer   i saber què s’ha fet fins ara amb els alumnes amb qui he de treballar. 
Ø      Observar   i intervenir en les sessions que assisteixen els alumnes en el centre. 
Ø      Conèixer   la dinàmica de relació que mantenen els professionals del centre amb els   familiars (diàleg, entrevistes, reunions...) 
Ø      Saber   quina relació mantenen l’escola i el centre i quines pautes d’intervenció   utilitzen. 
Ø      Observar   la relació que manté la psicomotricitat amb els aprenentatges escolars. 
Destinataris:    tutors externs,   alumnes, tutors dels alumnes, EAP, mestra de NEE, familiars i alumna en   pràctiques. | 
| 
ACTIVITATS I CONTINGUTS | 
| 
 | 
| 
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES | 
| 
 | 
| 
INDICADORS D’AVALUACIÓ | 
| 
 | 
| 
FASE 3 :           Elaborar un document amb les   conclusions que he tret sobre la relació que pot mantenir la pràctica   psicomotriu amb els aprenentatges escolars. 
                   DATA: maig, juny  (no)                                                    HORES: 15(més!!)          | 
| 
Objectius: 
Ø      Saber   quina relació manté la pràctica psicomotriu amb les aprenentatges escolars. 
Ø  Treure   conclusions de la relació mantinguda entre piscomotricitat-aprenentatges   escolars. 
Ø      Elaborar   un document amb les conclusions obtingudes. 
Destinataris:   professionals del centre, els alumnes i l’alumna en   pràctiques. | 
| 
ACTIVITATS I CONTINGUTS | 
| 
 | 
| 
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES | 
| 
 | 
| 
INDICADORS D’AVALUACIÓ | 
| 
 | 
| 
FASE 4 :           Donar a conèixer el document   elaborat a les mestres d’educació infantil (les tutores dels alumnes o bé les   meves companyes) junt amb la coordinadora d'educació infantil i primària AVALUACIÓ: Presentar el document elaborat a les mestres d'educació infantil per a poder aconseguir una millora en la pràctica psicomotriu. 
                 DATA: juny (no)= maig                                                                               HORES: 5 | 
| 
Objectius:    
Ø      Reunir  les mestres d’educació infantil la coordinadora d'educació infantil i primària i una mestra de cada nivell d'infantil (P-3, P-4 i P-5 i 1r) i donar a conèixer el document. 
Ø      Treure propostes de millora en la seva tasca educativa de cara al proper curs 
Destinataris: mestres d’educació infantil, una de cada nivell, coordinadora, alumna en pràctiques. | 
| 
ACTIVITATS I CONTINGUTS | 
| 
1.- Fer una reunió amb les   mestres d’educació infantil, una de cada nivell (P-3, P-4,  P-5 i 1r), la mestra de psicomotricitat i la coordinadora d'educació infantil i primària i exposar el document. 
2.- Establir  diàleg. 
3.- Cercar propostes de millora   i recollir-les. | 
| 
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES | 
| 
      1.-   Document de treball. 
      2.-   Recopilació de propostes. 
      3.-   Memòria final de pràctiques.       | 
| 
INDICADORS D’AVALUACIÓ | 
| 
1.- Compliment dels objectius. 
2.- Satisfacció per part de tots   els components. 
3.- Memòria final de pràctiques. | 
