Puc dir que ja portem quasi tres mesos treballant conjuntament, dic conjuntament perquè en el centre es considera imprescindible el treball en xarxa, tot pensant en la família i l'escola. Durant aquests mesos he pogut observar petits canvis, avenços, millores en els individus.
He de citar alguns canvis que he observat en els dos alumnes, cal dir que la CF ja porta un gran treball previ a la meva entrada en el centre; en canvi, amb l'AM es comencen a veure els canvis i cap on s'ha de caminar.
Puc dir que la pràctica psicomotriu ha influenciat i ha ajudat a millorar en els alumnes en els següents aspectes:
OBSERVACIONS
FETES
|
ALUMNA CF
|
ALUMNE AM
|
1.-
personalitat, caràcter, emocions
|
Ø
més
riallera
Ø
més
expressiva
Ø
més
comunicativa
Ø
més
observadora
Ø
més sincera
Ø
menys pors,
fòbies, encara que li manca millorar-ho molt
Ø
desbloqueig
emocional
Ø
més
tranquil·la
Ø
més
obedient
Ø
està més atenta
Ø
millora en
la relaxació
millora l'autoestima millora en la flexilbilitat i tonicitat millora en el vicle afectiu |
Ø
una mica
més relaxat
Ø
més segur
Ø
més obert
Ø
més
expressiu, encara que li manca fluidesa
Ø
cal seguir
fent un treball de maduració
Ø
cal
treballar l’atenció i el saber esperar, escoltar el que se li demana.
Ø
millora en
la relaxació
millora en l'acostament a l'adult i al company |
2.-
aprenentatges
|
Ø
millora en
l’equilibri
Ø
millora en
l’esquema corporal
Ø
encara s’ha
de seguir treballant la dreta-esquerra
Ø
cal un
treball del temps (abans-ara-després, avui, demà...)
Ø
seguir fent
el treball de posicionament en l’espai
Ø
millora en
l’ampliació del vocabulari
Ø
millora en la
grafia
Ø
millora en la
lectura
Ø avenç considerable en les
operacions de la suma i resta
millora en la resolució de conflictes
|
Ø
millora
lleugera de la parla
Ø
ampliació
del vocabulari
Ø
cal seguir
treballant el treball del propi cos i el dibuix d’aquest
Ø
seguir
treballant la lateralitat
Ø
seguir
treballant l’equilibri, la precisió visual
Ø
millora presió
del llapis per fer el traç
Ø
avança poc a
poc en la lectura
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada