diumenge, 6 de maig del 2012

Dia de la mare




Per a aquelles persones que avui es mereixen una felicitació.
                    BON DIA DE LA MARE!!!                         
Us envio una abraçada especial i un petonàs.







M'has vetllat en les malalties
donant-me escalfor i carícies.
Amb la teva valentia moral
has donat la cara per mi
davant de les malifetes de joventut.
M'has ensenyat a estimar lliurement.

M'has donat un somriure
quan m'he trobat sola.
M'has ensenyat a comportar-me
amb humilitat i respecte
i has inflamat en mi
el desig d'aprendre sempre coses noves
i de no perdre la il·lusió per la vida.

Ara sé que t'estimo
perquè tu també m'estimes
i el més important, creus en mi
i m'has fet una dona
de pensament lliure.
(adaptació d'un poema anònim).


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada