diumenge, 29 d’abril del 2012

Cap a on? FASE 3


J Ja havent arribat a la fase 3!!!! Em disposo a fer una relació dels objectius i activitats que em vaig proposar aconseguir:


OBJECTIUS:

Ø    Saber quina relació manté la pràctica psicomotriu amb les aprenentatges escolars.

Ø    Treure conclusions de la relació mantinguda entre piscomotricitat-aprenentatges escolars.

Ø     Elaborar un document amb les conclusions obtingudes.



ACTIVITATS I CONTINGUTS:



  1. Recerca de fonts bibliogràfiques, documentals i recursos web.
  2. Observar com canvien els alumnes des d’un inici al final de les pràctiques.
  3. Esbrinar perquè fan els alumnes canvi i en què els ajuda la psicomotricitat.
4.-  Recopilació d’informació necessària.

En aquesta fase em dedicaré a cercar la relació que manté la psicomotricitat amb els aprenentatges escolars mitjançant la informació que he recollit fins ara en l'assistència a les sessions de reeducació psicomotriu i les psicopedagògiques, en les quals encara hi seguiré anant fins a finalitzar les pràctiques II. A més, cercaré referències bibliogràfiques, algunes de les quals ja he anat introduint en el bloc per poder obtenir teoria sobre el tema de recerca. També, he de fer i ja he fet una bona recerca de pàgines web (introduïdes al meu bloc).

A més aniré explicant alguns canvis que he observat en els alumnes amb qui he treballat, des d'un inici a hores d'ara.

Per anar finalitzant, la meva intenció és elaborar un petit document amb la informació recopilada per a poder intercanviar algunes idees amb les mestres d'educació infantil i així entre totes mirar d'introduir alguns canvis, si es veu que són necessaris en la nostra tasca diària.


2 comentaris:

  1. Susanna, un blog molt interessant que compartiré amb les meves companyes d'EI.

    ResponElimina
  2. Hola Esther,

    la veritat és que m'ho estic passant molt bé i a més em sembla que en traurem profit!! Crec que em de ser ben conscients de la importància de la psicomotricitat en edats infantils, del 0 als 8anys!! diria que molts problemes que tenim en el cicle inicial es podrien evitar, o al menys ésser menys importants si la pràctica psicomotriu fos donada amb la il·lusió que cal, amb les ganes que es necessiten i amb un bon seguiment!!!
    me n'alegro moltíssim que et pugui ser útil, a més m'agradaria que m'ho fessis saber o sàpigues que si et puc ajudar en alguna coseta puguis comptar amb mi, de totes maneres he de dir-te que tembé n'estic aprenent, eh!!

    Gràcies!! i una forta abraçada.
    Susanna

    ResponElimina