diumenge, 29 d’abril del 2012

VALORACIÓ de la FASE 1.-


La tutora em demana que expliqui una mica com ha anat fins ara i si he aconseguit els objectius que tenia proposats; em disposo a fer-vos-en cinc cèntims del meu treball.

En la Fase 1 disposava d'aquests objectius:

Ø      Conèixer el director del centre, el tutor extern.
     A dia d'avui puc dir que el director del centre, en Diego és un gran professional, i m'orienta, m'ajuda i m'explica tot el que li demano, i realment fa la tasca de tutor extern. N'estic molt satisfeta i li agraeixo la confiança que ha dipositat en mi. Entro al gabinet i em sento acollida pel personal que hi treballa, és un factor important en la tasca que estic realitzant. Veig que estic aprenent dia a dia i em congratula.

Ø      Definir els objectius,  treball,  horari i alumnes a realitzar en les meves pràctiques.
Els objectius del pràcticum II van quedar ben definit en el seu dia. Per altra banda l'horari i els alumnes han tingut alguns petits canvis: 
          1.- L'horari l'he variat en dues ocasions, una perquè vaig fer un canvi d'alumne i una altra perquè l'alumne escollit li han canviat el dia de teràpia psicomotriu en el centre per a poder treballar més individualment: ha passat de treballar els dimarts als dilluns.
          2.- A  l'inici vaig escollir un alumne: GL, però després vàrem veure que era un alumne bastant avançat i jo preferia fer un seguiment d'un alumne d'incorporació més recent, així que vaig agafar a l'AM.

Ø      Conèixer el centre, la seva metodologia i els seus professionals.
He estat coneixent la teoria sistèmica, amb la que es basa el centre i he anat passant pels diferents professionals, sé que encara em manca en Toni, per motius d'horari m'és una mica més complicat, però ja en tinc ganes d'anar a una de les seves reeducacions pedagògiques.
Puc dir que m'ha encantat passar una estona amb ells tot veient la manera de treballar, els recursos amb què compten i la metodologia emprada.

Ø      Fer les pràctiques amb una actitud oberta i sense perjudicis.
No en tinc cap dubte, estic xalant fent les pràctiques i m'agrada a més m'estant sevint per la meva tasca diària i per a la propera, si s'escau, com a psicopedagoga.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada