FASE 2 : Seguiment, observació i intervenció amb els alumnes, familiars i mestres junt amb els psicopedagogs i psicomotricista. DATA: març, abril, maig HORES: 50 | |||
Objectius: Ø Conèixer i saber què s’ha fet fins ara amb els alumnes amb qui he de treballar. Ø Observar i intervenir en les sessions que assisteixen els alumnes en el centre. Ø Conèixer la dinàmica de relació que mantenen els professionals del centre amb els familiars (diàleg, entrevistes, reunions...) Ø Saber quina relació mantenen l’escola i el centre i quines pautes d’intervenció utilitzen. Ø Observar la relació que manté la psicomotricitat amb els aprenentatges escolars. 1a i 2a SETMANA. En les primeres setmanes, juntament amb el treball d’observació de sessions amb els professionals, he pogut gaudir, així ho puc dir; ja que és un tema novedós per a mi i el trobo molt interessant; de la lectura, revisió, enregistrament de dades sobre les anamnesis dels alumnes que treballaré en el meu pràcticumII, per així poder veure quins són el trets més rellevants, i per saber com els professionals les enregistren. Actualment el centre compta amb 80 alumnes, entre nens i joves, els quals realitzen alguna teràpia o reeducació. En aquest treball he tingut el suport del Diego que m’ha deixat mirar el que m’ha interessat i m’ha explicat el que he necessitat, sense cap pressió, amb el cor ben obert i amb tota amabilitat. Cal dir que podré consultar-les sempre que vulgui o fer les preguntes pertinents als professionals que treballen amb l’alumne que a mi em cridi l’atenció; és a dir; són una professionals disposats a explicar, dir, ajudar en el que puguin; així ho ha estat des del primer moment i segueixen en aquesta línia, GRÀCIES!! |
diumenge, 1 d’abril del 2012
Fase 2.- Seguiment, observació i intervenció amb els alumnes, familiars i mestres junt amb el psicopedagog i psicomotricista.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada