diumenge, 1 d’abril del 2012

Fase 2.- Seguiment, observació i intervenció amb els alumnes, familiars i mestres junt amb el psicopedagog i psicomotricista.

FASE 2 :              Seguiment, observació  i intervenció amb els alumnes, familiars i mestres  junt amb els psicopedagogs i psicomotricista.
               DATA:    març, abril, maig                                 HORES: 50
Objectius:
Ø      Conèixer i saber què s’ha fet fins ara amb els alumnes amb qui he de treballar.
Ø      Observar i intervenir en les sessions que assisteixen els alumnes en el centre.
Ø      Conèixer la dinàmica de relació que mantenen els professionals del centre amb  els familiars (diàleg, entrevistes, reunions...)
Ø    Saber quina relació mantenen l’escola i el centre i quines pautes d’intervenció utilitzen.
Ø      Observar la relació que manté la psicomotricitat amb els aprenentatges escolars.


1a i 2a SETMANA.

En les primeres setmanes, juntament amb 
el treball d’observació de sessions amb els professionals, he pogut gaudir, així ho puc dir; ja que és un tema novedós per a mi i el trobo molt interessant; de la lectura, revisió, enregistrament de dades sobre les anamnesis dels alumnes que treballaré en el meu pràcticumII, per així poder veure quins són el trets més rellevants, i per saber com els professionals les enregistren.
Aquí puc deixar constància d’un full d’enregistrament, en blanc, de l’historial de l’alumne:



                     

Actualment el centre compta amb 80 alumnes, entre nens i joves, els quals realitzen alguna teràpia o reeducació.
En aquest treball he tingut el suport del Diego que m’ha deixat mirar el que m’ha interessat i m’ha explicat el que he necessitat, sense cap pressió, amb el cor ben obert i amb tota amabilitat. Cal dir que podré consultar-les sempre que vulgui o fer les preguntes pertinents als professionals que treballen amb l’alumne que a mi em cridi l’atenció; és a dir; són una professionals disposats a explicar, dir, ajudar en el que puguin; així ho ha estat des del primer moment i segueixen en aquesta línia, GRÀCIES!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada