dilluns, 2 d’abril del 2012

05 i 12 de març  del 2012

En aquestes dues sessions vaig estar observant al GL i al R, però després vaig veure que eren dos alumnes prou avançats i que potser en treuria més profit amb l'AM, ja que feia menys temps que es trobava en el centre i en podria fer un bon seguiment de cara al meu pràcticum; per aquesta raó vaig haver de canviar el dia d'anada al gabinet, d'anar-hi els dilluns vaig passar-ho a fer els  dimarts i dijous, com ja queda especificat en el meu horari.
Vaig estar en les sessions de psicomotricitat i en les de reeducació psicopedagògica.  En la primera van estar treballant:
- jocs de pilota,
-situacionals,
-amb la pilota gran van treballar l'equilibri, la seguretat,
-un treball de dreta-esquerra, davant-darrera;
-cercar pilotes amb els ulls tapats seguint les ordres del company, per una banda per trebalar l'atenció i l'altre per les pors.
-la representació del treball fet.
-acomiadament.

El treball de reeducació va anar de la següent manera:
-entrada i conversa,
-treball de lectura i comprensió
-sumes i restes
-joc de l'UNO.

2 comentaris:

  1. Em sembla molt interessant el teu projecte perquè mai hagués pensat que la psicomotricitat pogués ajudar tant en el desenvolupament d'un alumne, en que aquests tipus de jocs, exercicis ajudessin a treballar tants aspectes d'una persona.
    També dir-te que m'han agradat molt els contes publicats, especialment el dels drets dels infants! Molt il·lustratiu de la realitat!

    ResponElimina
  2. Hola Thais,
    és el que intentaré veure...la relació que pot tenir una bona pràctica psicomotriu amb els aprenentatges, miraré si influeix en la lectoescriptura; el fet de ser psicomotriument un nen àgil i tenir un desenvolupament motriu adequat ajudarà a poder escriure millor, si la lateralitat és adquirida segurament que podrà llegir millor...no sé, intentaré esbrinar-ho!!
    Moltes gràcies pel que em dius sobre el conte, tens tota la raó, és xulíssim!! és del tot cert! Intentaré buscar-ne més!
    Una abraçada i sàpigues que per aquí estaré i podràs comptar amb mi per al que necessitis.
    Susanna

    ResponElimina