dimarts, 22 de maig del 2012

Reflexions personals

Veient que la tutora ens demana fer unes conclusions i ja les està avaluant m'avanço a explicar algunes reflexions personals, encara que no he finalitzat el meu pràcticum...em queden molts pocs dies, una setmaneta!!


Demà faré la reunió amb la coordinadora i la psicomotricista de l'escola juntament amb tutores d'EI i després hauré de redactar les conclusions a les que hem arribat. Aquestes les hi passaré al meu tutor per a què també les pugui passar a les tutores dels meus alumnes del centre.
A més, em mancarà acomiadar-me del Gabinet Diego Mercado, dels professionals i dels alumnes amb qui he treballat; dir-vos que em sap greu acabar les pràctiques, però per altra banda em satisfà i me n'alegro molt perquè això porta a bones notícies: UN FINAL!!! 

De totes maneres sé que em deixaran la porta oberta a quan ho necessiti, ho desitgi o simplement els vulgui fer una visita; no m'agradaria perdre el contacte amb ells.

Les reflexions que en faig fins a hores d'ara són:

  • vaig iniciar el pràcticum II amb una mica de recel, m'endinsava en un lloc desconegut, no tenia clara la meva tasca a fer...fins que varen passar uns dies i em vaig anar situant!! llavors cada vegada em sentia més còmoda, més a gust i amb unes idees molt clares.
  • a l'inici vaig haver de fer algun canvi amb un alumne i per tant amb l'horari, però no vaig tenir cap entrebanc.
  • poc a poc vaig  anar veient el fil de la meva hipòtesi. Assistia, sense perdre-me'n un a les sessions de psicomotricitat i de reeducació psicopedagògica. 
  • he fet una revisió dels objectius que m'havia marcat en les quatre fases i fent-ne una valoració he de dir que quasi bé tots els he aconseguit...
Aprofitant l'oportunitat que em dóna la M. Àngels i com em queden uns dies per acabar el pràcticum II espero a acabar-lo i així poder penjar les meves conclusions... fins aviat!!
...i ànims a tothom!!

2 comentaris:

  1. Continues desenvolupant un Pràcticum excel·lent i encoratjador ( es nota que estàs vivint intensament aquest període). Ja veig que et falten encara algunes sessions, per tant, pots, si vols agafar-te més dies per concloure el blog, o sigui la PAC2 , tant bé com l'has començat.

    M.Àngels Megías

    ResponElimina
  2. Hola M. Àngels,
    moltes gràcies!! la veritat és que anava a publicar una mica les reflexions personals amb els objectius i em precipitava, perquè encara em queda una setmaneta, per tant agafo les paraules que em dius i així ho finalitzaré mentre acabi el meu pràcticum.

    MIL GRÀCIES pel que em dius, és del tot cert; a més la meva filla diu el que hi posa en el parèntesi hi tens tota la raó!!!.

    Seguiré fins el final i em sembla que serà més i tot!!
    Una abraçada.
    Susanna

    ResponElimina